Enter your keyword
F2F Інтерв’ю

Маркетингові дослідження

Маркетингові дослідження опитування Київ

Існує кілька основних видів такого опитування, кожен з яких має свої унікальні особливості. Серед них можна відзначити:

  • Інтерв’ювання по телефону є зручним виглядом, за допомогою якого при обмеженій кількості часу можна опитати значну кількість людей.
  • Анкетування відноситься до категорії письмових опитувань. В основі лежить заповнення даних у спеціальну анкету.
  • Усне опитування. При ньому особисто опитується кожна окрема людина.
  • Опитування в електронному форматі. Зазвичай респондентові надсилається анкета, яку він має заповнити, повернути назад.

Такі маркетингові опитування дозволяють дізнаватися безпосередньо практично все, що тільки може знадобитися. Залежно від конкретної ситуації вибирається оптимальний вигляд.

Є питання? Зателефонуйте або надішліть повідомлення!
Форма зворотнього зв'язку