Enter your keyword
F2F Інтерв’ю

Дослідження споживачів

Маркетингові дослідження споживачів: особливості та переваги

Дослідження споживачів допомагають зрозуміти принципи здійснення покупок, особливості вибору, вплив на кінцеве рішення різних стимулюючих акцій. Процедура необхідна на різних етапах виведення товару на ринок. При розробці опитувальників враховуються різні фактори:

  • Особистісні. Включають вік, стать, сімейне та економічне становище респондентів, стиль життя, особливості конкретного індивідуума і основні мотиви його поведінки.
  • Культурний. Враховують приналежність опитуваного до певної соціальної групи, вплив культурного середовища, освіти і виховання.
  • Соціальний. У цю групу включаються мотиви, на які впливає сім’я, дружнє оточення, статус і соціальні ролі.
  • Психологічний. Сильний вплив на поведінку конкретного споживача надають його особисті переконання і упередження, звички, сприйняття.

Замовити послугу